I was made for loving you...

Dagen började med en tåg tur ut till asiens största shoppingcenter som låg någonstans :b och jaa det var hur stort som helst, på en och en halv timme han inte jag och pappa ens gå igenom hela shoppingcentret så då kan ni tänka er hur stort det var :D
Hur som helst hann jag köpa en tröja där, men jag tror att vi kmr sticka tillbaka tid någon fler dag här framöver så då blir det säkert mer inhandlande än vad det blev idag..
Sen gick vi till IKEA och åt lunch!!!!!!!! fan vad gott det är med svenskmat alltså : ) har nog aldrig ätit potatis och köttbullar så snabbt förut :D det var hur gott som helst och även fast jag tog den största portionen med 20 köttbullar och 3 potatisar kändes det som om jag kunde äta minst en portion till :D


1. IKEA som nu ser ;b   2. Tack, haha                  3. Ovanligt gott var det..  4. Hej dåå!...

När vi sedan kom hem efter IKEA besöket hade vi lite chill tid på hotellet där jag och Ida såg ett Criminal Minds avsnitt och sov lite och bara tog det lugnt, sen gick vi ut och åt middag jag, Ida, mamma och pappa... vilket betydde att ingen kunde japanska så vi körde teckenspråks stilen, vilket funkade helt utmärkt faktiskt, dom förstår oss turister ganska bra här i japan ändå :D
Efter middagen stack vi till Inage och mötte upp med Elin och Cedric för en kväll med karaoke, det var lika kul denna gången och som sagt förut gillar jag det har då man får dricka obegränsat under en viss tid...
När vi hade skrålat klart stannade vi ett tag på en spelhall som var i samma byggnad som karaoke avdelningen, och där hade nog holmströms bröderna fastnat en längre tid om jag känner dom rätt ;D haha
Där kunde man sitta och spela street fighters alla olika versioner mot varandra, det fanns en konstig variant av guitar hero och så fanns det bongo trummor som jag och Cedric fastnade för ett tag.. hahaha det var svin roligt tyckte jag : )


1. Karaoke Rummet     2 I was made for loving U.. 3. Street fighter          4. Bongo trummor!!!

Nu är kl 0115 här i japan så det är dags för mig att dra mig mot sängen ifall jag ska orka upp imorgon över huvudtaget även om morgonendagen inte har något speciellt inplanerat men jaa man vet aldrig vad som händer : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0