Tråkigaste dagen hittills!!

Idag har det typ inte hänt något alls.. Vi sov till kl 10, sen åt vi en snabb frukost och stack iväg till Elins lägenhet. Jag, mamma och Ida tog tåget som alla vanliga människor skulle göra om man skulle ta sig till Inage från Chiba medans pappa, speciell som han är, gick dit... men det gick tydligen bra, han gick bara fel några gånger sa han så till slut var vi samlade i Elins lilla mansion. Innan farsan hade kommit, började mor och syster tvätta några av våra smutsiga kläder, mamma råkade även duscha sig själv när hon tänkte tvätta händerna och jag kollade upp när alla mina serier som jag följer börjar om igen efter juluppehållet dom har nu..
När sen pappa kom, satt vi bara och planerade vad vi skulle göra resten av tiden vi är här, och efter det for vi till Elins stammis ställe igen där vi käkade middag, det var väldigt gott så jag tror även jag skulle varit stammis där om jag bodde här..

1. Middagen                    2. Hjärtformatskum på min latte

Nu är vi då tillbaka på hotellrummet kl är 1910 här, och Ida ska få skriva på sin blogg och sedan blire att kolla på Elins julklapp Björn Gustafsson: Ett Livsverk :D sen blire sängen som gäller för det blir en tidig dag imorgon, för då ska vi göra något iallafall :b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0