En dag på Zoo!!!

Idag tog vi oss in till Tokyo igen men idag blev det ingen shopping utan idag for vi till ett Zoo istället. Det var riktigt kul, men i början funderade vi vad det var för zoo vi hade betalat in oss på, för dom första djuren vi såg var vanliga änder, någon sparv och alla vanliga fåglar som vi kan se överallt i Sverige :b men efter det började det bli lite mer intressanta djur att se på, vi såg alla djur som är värda att se tycker jag förutom att jag inte fick se en riktig panda... men vi fick se små söta rödapandor ist så ska väl inte klaga : )


1. Isbjörn                   2. Zebra                       3. Noshörningar               4. Flamingos

När vi hade sett alla djuren gick vi till en marknad som var lite mer innåt i stan.. och jävlar vad det var mkt folk.... för att ta sig igenom en gata med olika stånd tog det oss lite mer än en timme och vi stannade själva bara en liten stund vid ett stånd.. Det var hur mkt folk som helst alltså.. Men jaa även det var ju en upplevelse att stå och trängas i nån timme sådär :b men det var lite segt måste jag erkänna och framför allt var det jobbigt att gå när man aldrig fick ta ut steget helt.


1. MASSA FOLK...

Nu längtar jag tills imorgon igen då vi kmr att besöka det där "SPA:et" som vi besökte på julafton igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0