Lugn och skön dag..

Idag besökte vi ett Onsen igen, alltså ett spa liknande ställe med varma källor, precis som det vi gjorde på julafton : )
Det var lika varmt och underbart idag, det enda som inte var lika bra som sist var att det var sååååå mkt mer människor än sist. Detta pga att dom flesta japaner är ju lediga nu dom här dagarna kring nyår..

Det har alltså inte varit en så händelserik dag, det har mest bara varit att ta det lugnt och njuta.. och jaa det är ju inte så ofta man kan ligga i badbyxor i en varm pool och sola den 3e januari ;D
Men en sak hände som inte var lika roligt, lr joo det var det efteråt när vi såg att det slutade bra ;b Ida svimmade pga vätskebrist.. det är ju verkligen inte roligt egentligen för det hade ju kunnat sluta illa att hon slog i huvudet i någon sten lr liknande när hon trillade, men jaa det slutade ju bra tillslut så resten av dagen har vi tvingat i henne västka och små retat henne har jag och Elin gjort oxå så det var roligt (för oss iallafall, haha)

Konstigt nog tog jag inte en enda bild idag... men pappa tog några på hur fina vi var i våra "kläder" vi hade på Onsen stället men jaa har dom inte här så ni får klara er utan dom :b

Imorgon blire att fara in till Harajuku igen och spendera resten av pengarna jag har kvar så det ska bli väldigt roligt tycker jag :D Nu har även Ida lovat mig att jag och Elin ska få leka att hon är våran docka imorgon så även hon kmr komma hem från Harajuku imorgon med en tunnar plånbok....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0