Ny väska??

Det blev inte sea world idag, men vi har bestämt att vi ska försöka ta oss dit imorgon utan Elin för hon börjar nämligen skolan igen imorgon.. så det lär bli ett äventyr, för att vi inte skulle vara helt vilse imorgon så var vi och försöka snacka med en tågkille om vilket tåg vi skulle ta och när det gick osv... tillslut fick vi iallafall lite papper på att vi ska ta tåget på perrong 5 imorgonbitti så jag återkommer hur den resan går :b haha

Resten av dagen har vi bara strosat runt i chiba och Inage och köpt dom sista sakerna som vi verkligen ville köpa.. så nu är alla presenter inhandlade och det blev även att jag köpte en Hello Kitty keps, sen har vi även kollat upp att vi får ta med oss 1 liter sprit hem till Sverige så vi har även varit och inhandlat det..
Det jobbiga är nu att jag har försökt packa min väska för att se om allt får plats nu... och tyvärr är det ju så att jag har en lite för liten väska alltså :b haha
så vi får se ifall jag rymmer några skor och någon tröja hos syrran annars blire att köpa en liten ryggsäck lr liknande som jag kan ta som handbagage..


1. Saké 1              2. Saké 2                 3. Hello Kitty Kepsen..

När vi sen var klara med all shopping så tog vi oss tillbaka till hotellet där vi bara tog det allmänt lugnt, såg lite criminal minds och house, och sen kom Elin hit och då gick vi ut och åt middag på ett nytt ställe som pappa hade hittat på en av sina promenader.. det var riktigt gott, själv åt jag  bara vanlig spagetti och köttfärssås, men pappa och Ida åt någon kyckling med vitlökssås som var riktigt god så den blire att jag själv tar om vi går dit någon fler gång : )

Om det inte blir något inlägg imorgon så är det för att vi är vilse i Japan, såå då kan ni börja bli oroliga :b haha annars får ni alltså höra hur Sea World var :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0