Shoppoholic har jag blivit..

Idag spenderade vi våran förmiddag på Lalaport, asiens största köpcenter medans Elin, Jessica och Johan gick på IKEA och inhandla lite saker..
När vi gick där i ett av alla husen i Lalaport gick vi in i en jeans butik där jag hittade 4 olika par som jag ville köpa.. medans jag funderade på hur mkt pengar jag hade kvar och om det var värt att spendera dom på ytterligare ett par byxor, gick vi och åt oss riktigt mätta på IKEA : ) potatis och köttbullar är verkligen underskattat... det är såå himla gott när man inte äter det så ofta ;b haha
När vi var mätta och belåtna gick vi en runda till i Lalaport och jaa det slutade med att jag köpte ett par Mr.Happy jeans svin fina tyckte jag :D

Vi hittade även en Hello Kitty affär på Lalaport vilket gjorde mamma väldigt glad, för hon har blivit väldigt intresserad av den figuren sen vi kom ner hit, hon har köpt 4 mobilsmycken med hello kitty då såå ni förstår ju själva ;b och själv funderar jag faktiskt på att köpa en New Era keps med henne på för det var lite små cool men vi får se om pengarna mina räcker till den...

För er som inte vet hur Hello Kitty ser ut så tog jag faktiskt dagens enda bild på Hello Kitty affären så här kmr den..
 
1. En pelare med Hello Kitty på...

Hur morgondagen ser ut är fortfarande ett mörker, jag och Ida vill fara till ett Sea World där man kan bli "pussad" på kinden av en späckhuggare, men mor och Elin var nog inte lika sugna att fara dit för det är en bit att fara och pga det så skulle det kosta en hel del så jaa vi får helt enkelt se hur det blir..

Kommentarer
Postat av: Sebastian Wendahl Abbas

Damn, is that Kitty? Does she comes with a sister?

2009-01-06 @ 14:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0