Ytterligare pengar spenderade.....

Idag var det Harajuku som gällde igen, och herregud vad roligt det är att gå på alla miljoner affärerna som finns där.. det är tur att jag inte bor där för då hade jag verkligen aldrig haft några pengar kvar, haha ;b
Höjdpunkten idag var att jag köpte ett par Converse, och den modellen jag köpte av skon finns bara i japan :D så det tyckte jag var lite små kul eftersom jag hatar att ha likadana kläder som någon annan...

Idas plånbok blev även den tunnare idag, hon köpte bla en väldigt snygg tjocktröja och även en handväska som framför allt Elin har tjatat på henne att hon ska köpa så att hon och mamma skulle få ha sina handväskor i fred...


1. Volcom Skylt..  2. Bästa gatan jag gått på..

Idag mötte vi även upp med Elins kompisar Jessica och Johan, två riktigt trevliga och härliga människor.. dom ska bo hos Elin inatt, hur dom ska rymmas i hennes rum förstår jag inte men det är inte mitt problem så ;b haha


1. Jessica & Johan

När vi shoppat färdigt för dagen, tog vi oss till stadshuset i Tokyo där man fick åka upp till 45e våningen gratis och kolla ut över staden, och jag säger bara Tokyo Tower släng dig i väggen.. det här var säkert dubbelt så högt och som jag sa förut så var det ju gratis.. så om ni någongång tar er till Tokyo så skippa Tokyo Tower och ta er till stadshuset ist :D


1. Stadshuset      2. Bilder över Tokyo från 45e våningen...

Kommentarer
Postat av: E

värsta coola spejsade conversen eller?:)

2009-01-05 @ 08:00:02
URL: http://eleonoraaaa.blogg.se.
Postat av: Kalle

haha självklart :b det är som en serietidning, lr jaa serie rutor är det på dom :D

2009-01-05 @ 15:10:06
Postat av: E

ååh snitsigt

2009-01-05 @ 19:49:57
URL: http://eleonoraaaa.blogg.se.
Postat av: E

ååh snitsigt: )

2009-01-05 @ 19:50:32
URL: http://eleonoraaaa.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0